Протягом року iRacing, найкращий гоночний симулятор, проводить за підтримки AUTO.RIA кілька спеціальних подій поруч зі щоденними змаганнями. Однією з таких подій є командна гонка на витривалість «6 годин Indianapolis», котра пройшла вперше минулого вікенду. Спортсмени з команди «Digital Autosport of UkraineХ Proton Racing» Денис Протопопов та Антон Іващенко обрали для перегонів болід класу LMP2. Цей клас автомобілів повільніший за GTP машини, але швидший аніж GT3. То ж у хлопців були додаткові складнощі коли вони на трасі були затиснуті в цей «бутерброд» між швидшими і повільнішими машинами і потрібно якось лавірувати.
Стартувала команда з п’ятої позиції і було вирішено розігрувати обережну стратегію, через що довелось інколи навіть пропускати агресивних пілотів свого класу, але нічого, вони далеко не втікали, адже припускалися помилок. Наші пілоти економили паливо, намагаючись зробити меншу кількість зупинок для дозаправки і це дало результати, вже на середині 6 годинного марафону, хлопці могли заїжджати на піт стоп пізніше на чотири кола за решту своїх опонентів, що змушувало їх доволі сильно нервувати і починати помилятись.
Чи обійшлось без прикрих моментів? Нажаль ні, ближче до завершення гонки відбувся контакт, пілот на автомобілі класу GTP помилився, заблокував колеса і вдарив наш екіпаж, хлопцям дуже сильно пощастило, пошкодження на боліді були радше косметичними. Другої аварії довелось уникати проїхавшись по гравію за межами траси, що потягло за собою незначні втрати часу.
Але який результат? Перемога! Після шести годин боротьби з опонентами, автомобілем та докладаючи нелюдських зусиль з концентрації на тому, що відбувається на трасі, Денис Протопопов та Антон Іващенко здобули перемогу.
Команда Digital
Читать на auto.ria.com